• Cloenda del LAB(Tred)19

    Aquesta vegada l’alumnat també ha participat en la Cloenda.
  • Cloenda del LAB(Tred)19

    Aquesta vegada l’alumnat també ha participat en la Cloenda.

Últimes noticies d’activitats

LAB(Tred)21, dimarts 11
11 de maig de 2021

LAB(Tred)21, dimarts 11

Continua llegint
Enllaç al vídeo de youtube. Comentaris de Gemma Heras: Escola Font de l’Alba. S’observa molt de moviment en l’alumnat. Quins són els imprescindibles per educar el cos? Quina configuració d’espais o d’aula teniu? Escola La Roda. Fem moltes sortides i celebrem moltes festes. A partir d’aquesta frase interessaria conèixer la fonamentació que tenen aquests dos puntals dins el …


LAB(Tred)21, dilluns 10
10 de maig de 2021

LAB(Tred)21, dilluns 10

Continua llegint
Enllaç al vídeo de youtube. Comentaris de Gemma Heras: Institut Escola Pere Viver. Quins reptes i quines oportunitats suposa ser un institut-escola? Esteu coordinats amb altres instituts-escola? Escola Enxaneta. Com es gesta la idea de fer un pla setmanal cada dilluns? S’avalua al llarg del curs? Quan i com neix el Propòsit de la setmana que s’avalua el divendres? Toquem …


LAB(Tred)21, divendres 7
7 de maig de 2021

LAB(Tred)21, divendres 7

Continua llegint
Enllaç al vídeo de youtube d’avui Enllaç al vídeo dels comentaris de Gemma Heras de la setmana Comentaris de Gemma Heras: Escola Roc Alabern. M’he fixat en l’hort i m’agradaria saber per què el feu? És de tots o només se’n cuida una comunitat o un curs? Incorporeu l’hort com a concepte sostenible? Imagineu què hi entra i què …


LAB(Tred)21. Dijous 6, "Mirant al futur"
6 de maig de 2021

LAB(Tred)21. Dijous 6, “Mirant al futur”

Continua llegint
Enllaç al vídeo de youtube. Comentaris de Gemma Heras: Escola Aurò. Sabem que l’ART és molt més interdisciplinar, com pot ajudar a interpretar la realitat? Quin és el paper de les ARTS quant al llenguatge? Com enriqueix el coneixement el treball sobre les ARTS? Institut Santa Eulàlia. Si la mediació escolar té per objectiu educar la …


LAB(Tred)21. Dimecres 5, "Infants protagonistes"
5 de maig de 2021

LAB(Tred)21. Dimecres 5, “Infants protagonistes”

Continua llegint
Enllaç al vídeo de youtube. Comentaris de Gemma Heras: Escola Bisbat d’Ègara. Què aporta aquest padrinatge lector a qui fa de padrí i al nen apadrinat? Quina funció realitzen les mestres que hi són presents? Organitzativa, acompanyant a parelles concretes, avaluadora… Per què només fem de padrins lectors i no ens plantegem més moments interdisciplinaris? Per què …

LAB(Tred)21. Dimarts 4, "Manipulació i aprenentatge"
4 de maig de 2021

LAB(Tred)21. Dimarts 4, “Manipulació i aprenentatge”

Continua llegint
Enllaç al vídeo de youtube. Comentaris de Gemma Heras: Escola Roser Capdevila: Reflexionem sobre les dimensions que ha de tenir aquesta mirada cap a l’infant. Ens ho expliqueu? Heu comprovat si quan sou els mestres a l’aula es multipliquen aquestes dimensions? Institut Mont Perdut: Heu apostat per reduir les ràtios de les tutories. Quins punts forts …


LAB(Tred)21. Dilluns 3, "Escoles arrelades al barri"
3 de maig de 2021

LAB(Tred)21. Dilluns 3, “Escoles arrelades al barri”

Continua llegint
Enllaç al vídeo de youtube Comentaris de Gemma Heras: “Escolto l’Escola Sant Llorenç del Munt que està oberta a l’entorn del barri i de la ciutat. Com es concreta això? Hi ha activitats conjuntes, hi ha activitats de l’entorn que entren a l’escola? O l’escola utilitza l’entorn com a laboratori d’aprenentatge?” “Quan a l’Escola Marquès Casals parlen de …

Entitats de les quals formem part

Si creus que amb la renovació pedagògica millorem l’educació; associa’t amb nosaltres!

Dona't d'alta al nostre butlletí de notícies i t'enviarem les novetats de l'Associació.

Cisterna, 39, baixos dreta
08221 Terrassa
am.alexandre.gali@gmail.com
Tel: 650301532