LAB(Tred)21. Dimecres 5, “Infants protagonistes”

Enllaç al vídeo de youtube.

Comentaris de Gemma Heras:

Escola Bisbat d’Ègara. Què aporta aquest padrinatge lector a qui fa de padrí i al nen apadrinat? Quina funció realitzen les mestres que hi són presents? Organitzativa, acompanyant a parelles concretes, avaluadora… Per què només fem de padrins lectors i no ens plantegem més moments interdisciplinaris? Per què només ho fem amb els que aprenen a llegir i no amb altres grups de l’escola?

Escola El Vapor. Podeu identificar-nos quins avantatges viviu a l’escola amb l’agrupament d’alumnes amb pèrdues auditives? He observat que els vostres infants, tant a infantil com a primària, comuniquen als companys les seves descobertes, un aspecte imprescindible per aconseguir que l’aprenentage sigui significatiu. D’on parteix l’interès per comunicar-ho? es treballa l’escolta activa? Com s’inicia i com s’acaba al finalitzar l’escolta?

Institut Montserrat Roig. L’espai condiciona, quin significat té una aula? Com és aquesta transformació de l’espai depenent de l’activitat, es genera de forma espontània? està planificada? la poden suggerir els alumnes?

Institut Jaume Cabré. Especifiqueu que en l’ensenyament no impartiu coneixement, que acompanyeu. Què significa acompanyar? Què significa impartir? Podeu explicar-nos com ho feu? Quan un o una profe obre una finestra, no acompanyes, provoques un aprenentatge… Si tothom ensenya i tothom aprèn, qui acompanya qui?

Si creus que amb la renovació pedagògica millorem l’educació; associa’t amb nosaltres!

Dona't d'alta al nostre butlletí de notícies i t'enviarem les novetats de l'Associació.

Cisterna, 39, baixos dreta
08221 Terrassa
am.alexandre.gali@gmail.com
Tel: 637 319188