
LAB(Tred)21, divendres 7
Enllaç al vídeo de youtube d’avui
Enllaç al vídeo dels comentaris de Gemma Heras de la setmana
Comentaris de Gemma Heras:
Escola Roc Alabern. M’he fixat en l’hort i m’agradaria saber per què el feu? És de tots o només se’n cuida una comunitat o un curs? Incorporeu l’hort com a concepte sostenible? Imagineu què hi entra i què en surt i ho documenteu? Regueu amb aigua de la pluja o de l’aixeta? Ho comptabilitzeu? Feu menjades del què recolliu?
Escola Ponent. Dins l’espai aula hi ha diferents moments i diverses activitats. Com es recull la diversitat dels racons que organitzeu? Per què els nens i nenes d’EI quan han de fer un treball sistemàtic necessiten seure en el lloc on hi ha enganxat el seu nom? Reflexionem i busquem avantatges i inconvenients entre els dos moments: racons, el cos es mou per l’espai mentre manipulo, observo, comparteixo, jugo, aprenc i el cos quiet quan faig un full individual.
Institut Les Aimerigues. Sempre que entra una altra persona (professor, vetlladora, TEI…) hi ha d’haver un mínim acordat? Abans de començar una codocència, quins marcs, quins rols cal definir d’entrada? I després, se’n parla? Van variant aquests rols? La codocència només implica la professora de necessitats educatives especials?