Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, LLIBERTAT!!!
La Taula per la Democràcia de Terrassa, que aplega al voltant de 50 entitats de la ciutat, vol manifestar el següent: L’Estat espanyol ha tornat a creuar una línia vermella en qualsevol democràcia a l’Europa del segle XXI. Empresonar els presidents d’Òmnium Cultural i de l’Assemblea...
Continua llegint