El Laboratori de Transferència Educativa és un conjunt d’activitats impulsats anualment per l’Associació i organitzats per una Comissió de la qual formen part els representants dels centres públics de 0 a 18 anys de la ciutat i dels pobles veïns, la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Terrassa i els Serveis Educatius del Vallès Occidental II del Departament d’Educació. La finalitat és compartir experiències d’èxit dels centres educatius per mitjà de visites a les aules en el moment en què es realitzen aquestes pràctiques amb l’alumnat.
Comença la segona edició del Laboratori de Transferència Educativa. Ens podeu fer arribar els projectes innovadors o les activitats d’èxit que vulgueu ensenyar in situ als companys i companyes abans del 10 de febrer.
Fonamentació de la proposta: LAB(Tred)17
Carta explicativa: Als centres educatius LAB(TRED)17
Ben aviat tindrem el llibre del LAB(Tred)16.
La Comissió Organitzadora ja ha començat a treballar en el LAB(tred) del 2017.
De moment, estem recollint els projectes presentats pels centres el curs passat per a l’edició d’un llibre.
A partir del 19 d’octubre començareu a tenir notícies nostres per al LAB(tred)17.
Aquí teniu la carta amb què demanem als participants al LAB(Tred)16 el resum i les valoracions de les visites i el formulari per emplenar. Ens cal recollir-ho abans del 15 de juliol.
Formulari de valoració
Carta als participants
La inscripció continua oberta fins al dia anterior de cada visita.
L’experiència de l’Escola Serralavella serà el dijous 12 de maig en comptes del 16, que és festiu.
Formulari d’inscripció
Fulletó
Acte cloenda
Premsa LAB(tred)
Galeria de fotos (clicant el títol Primera edició)
Cartell
Presentació