Benvinguts i benvingudes a la 46a Escola d’Estiu del Vallès Occidental

L’Escola d’Estiu del Vallès Occidental ha estat i és un lloc de trobada, reflexió i formació de les mestres, els mestres i el professorat del Vallès Occidental.

Apostem per cursos de formació enriquidors per a les persones docents, espais de discussió i debats, així com conferències i trobades entre iguals per afrontar amb noves perspectives el curs vinent.

“L’educació és una arma de construcció massiva”. Marjane Satrapi, Persèpolis

En un món postpandèmic, amb els conflictes armats d’Ucraïna i Gaza que amenacen les fronteres europees i que exemplifiquen la resistència de l’oprimit, el present es pot fer més feixuc i incert. Des de l’AMAG i des de l’Escola d’Estiu del Vallès volem aportar el nostre granet de sorra per fer de l’educació una eina de transformació i alliberament, eines que mestres i professorat ens puguem endur a l’aula per fer del món un lloc més segur, més lliure i menys incert.  

Enguany els cursos de l’Escola d’Estiu del Vallès Occidental es duran a terme entre l’1 i el 4 de juliol amb cursos de temàtiques molt variades i de 30h de durada reconeguts pel Departament d’Educació i Formació Professional. 

Carles Codina Verdaguer, president de l’Associació de Mestres Alexandre Galí (AMAG)
Maribel Pascual Alcázar, coordinadora de l’Escola d’Estiu del Vallès Occidental.


Si creus que amb la renovació pedagògica millorem l’educació; associa’t amb nosaltres!

Dona't d'alta al nostre butlletí de notícies i t'enviarem les novetats de l'Associació.

Cisterna, 39, baixos dreta
08221 Terrassa
am.alexandre.gali@gmail.com
Tel: 650301532