ESCOLA D'ESTIU

Lindy hop a les aules!Intel.ligència artificial per a docentsTerritori creatiuCoeducació a les aulesAprendre JugantTaller de fabulacionsEl treball globalitzat al centreEl docent coach


Lindy hop a les aules!

Docents: Mariona Carreras Sánchez i Gerard Nevot

Nivell: Internivells: Educació Infantil, Educació Primària i ESO.

Descripció:

Curs adreçat a tota persona interessada en el ball de lindy hop. Aquest és el ball que s’interpreta mitjançant la música jazz-swing. 

S’oferiran els coneixements teòrics i sobretot pràctics per a l’adquisició d’un nivell de domini que possibiliti la participació a balls socials i l’aplicació d’aquest estil a l’aula. 


Eines IA per a docents

Docents: Andy Morodo Horrillo; Cristina Mercader Juan; Laia Alguacil Mir; Sole Blanco; Santi Robert

Nivell: Internivells: Educació Primària, ESO, Batxillerat i FP. 

Descripció:

La IA ha vingut per quedar-se i ha tingut un gran impacte en com disenyem les nostres activitats docents. En aquest curs aprendrem a utilizar les eines IA existents que afavoreixin els aprenentatges del nostres alumnat. Un curs molt interessant per totes aquelles persones amb inquituds tecnològiques i esperit crític. 


Territori creatiu

Docents: Alba Garcia Puig

Nivell: Internivells: Educació Primària i ESO 

Descripció:

En un món indundat de tecnologa es fa més necessari que mai que trobem la manera de tornar a connectar l’alumnat amb la creativitat i redescobrir el potencial de les seves mans.

Una formació imprescindible per recuperar contextos d’aprenentatges basats en l’acció i participació directa.


La coeducació a les aules

Docents: Aida Hernández López

Nivell: Internivells: Educació Primària i ESO 

Descripció:

Tot i ser un tema recurrent, avui el debat de gènere segueix vigent i resulta essencial seguir educant per la igualtat i el respecte.

Moviments emergents amenacen  els resultats d’un llarg camí recorregut on més que mai cal seguir aplicant mesures i estratègies per fer front a aquest gran repte de manera efectiva. 


Aprendre jugant

Docents: Eugeni Castaño Ferrete

Nivell: Internivells: Educació Primària i ESO 

Descripció:

El joc és una de les primeres formes de socialització de l’ésser humà. Sense dubte és també un mitjà i canal de múltiples aprenentatges altament competencials com les matemàtiques, la llengua, l’orientació visio espaial o la psicomotricitat fina. 

Un curs per aprendre des de l’emoció que ens brinda la diversió. 


Taller de fabulacions

Docents: Carlos Robles Lucena

Nivell: Internivells: ESO i Batxillerat 

Descripció:

La literatura ens ofereix un marc incomparable per fer volar la imatginació i la creativitat. Amb molt pocs recursos materials aconseguim resultats màgics tant sols amb la força de la paraula. 

Un taller ideal per aquells docents que vulguin perdre la por al paper en blanc i sorprendre’s de la creativitat d’un mateix.  


El treball globalitzat al centre

Docents: Carles Codina Verdaguer

Nivell: ESO

Descripció:

El treball globalitzat de centre és una eina col·lectiva molt potent per poder integrar i donar consistència als aprenentatges de l’alumnat de la ESO en aquesta etapa tant dispersa i heterogènia. 

El treball en equip i les coordinacions esdevenen essencials fer fer front a aquest repte col·lectiu que ha de manenir una coherència interna. 


El docent coach

Docents: Ivan Aguilera Vegas

Nivell: Internivells: Educació Primària, ESO, Batxillerat i FP. 

Descripció:

Els conflictes a l’aula són tant innevitables com necessàries per poder construir una maduresa emocional que ens porti a una socialització adequada quan arribem a la vida adulta.

En aquest curs trobareu eines i estratègies senzilles per gestionar i mediar conflictes a l’aula de manera satisfactòria. 

Entitats de les quals formem part

Si creus que amb la renovació pedagògica millorem l’educació; associa’t amb nosaltres!

Dona't d'alta al nostre butlletí de notícies i t'enviarem les novetats de l'Associació.

Cisterna, 39, baixos dreta
08221 Terrassa
am.alexandre.gali@gmail.com
Tel: 650301532